Prim Online, Budapest

frissítve 2018. május 15.

Leírás

Az adserving tevékenység az online (banner) hirdetések menedzseléséből és adminisztrációjából áll. Az Adverticum adservert használó ügyfelek saját hozzáféréssel indíthatnak online hirdetési kampányokat, meghatározhatják a különböző technikai alapú és formátumú reklámok hordózó felületre juttatásának helyét, idejét, gyakoriságát, számosságát és targetálását, mérhetik azok hatékonyságát és készíthetik el elszámolásaikat akár külső ügyfél felé is.


Cégleírás
Az Adverticum Rt. eredetileg hirdetés-kiszolgálásra (adserving) és hirdetési szövetség/hálózat (adnetwork) kiépítésére létrehozott részvénytársaság, amelybe időközben - különböző cégátalakulások következtében - integrálódott az Adverticumot létrehozó anyacég korábbi médiatevékenysége is. Így 2004-től az Adverticum üzemelteti Magyarország legrégebbi portálját - amely egyben a legnépszerűbb üzleti-informatikai vertikális portál is - a Prím-online-t, s adja ki a hazai informatikai piacon máig egyetlen kifejezetten internetes szaklapot, az Internet kalauzt, valamint az üzleti döntéshozóknak szóló infokommunikációs havi magazint, a Business Online-t.
Az Adverticum fejlesztő- és üzemeltető tevékenységének köszönhetően több, eredetileg saját használatra fejlesztett portálszoftverből szolgáltatásra is alkalmas szoftvertermék vált, így az Adverticum mint ASP szolgáltató, informatikai fejlesztő cég is a hazai IT piac egyre jelentősebb szereplőjévé lépett elő., Az Adverticum stratégiája: Az Adverticum olyan piaci helyzetben kezdte tevékenységét, amikor érdemi adnetworkkel senki nem rendelkezett, adserving ASP tevékenységben pedig már adserverének komoly rangja, és igen biztos piacvezető szerepe volt. Erről a piaci pozícióról a cég nem tűzhetett kevesebbet maga elé, mint hogy a következő években megszerezze és megőrizze a magyarországi adnetwork piac 50%-át, az adserving piacon pedig abszolút piacvezető maradjon.
2004-ben ezt a piaci pozíciót számokkal kifejezve 80-85%-osnak ítéljük, gyakorlatilag alig van olyan jelentős hazai online tartalomszolgáltató, amely ne az Adverticum adserverét használná hirdetéseinek menedzselésére. Néhányan a referenciák közül: Axelero, Sanoma, Ringier, TV2, Axel Springer, Magyar Rádió, Népszabadság, Népszava, HVG, Napi Gazdaság, Est Média, Danubius, Intercom, HWSW, IDG, stb.
Prim Online a következő kategóriákban szerepel:

Vélemény

Legyen Ön az első, aki elmondja véleményét az alábbi cégről: Prim Online

Ossza meg tapasztalatait másokkal is!

Vásároljon Prémium Tagságot
Facebook

Hasonló cégek a közelben

  1. Ugron Gábor U. 35.
    1118  Budapest
    (1) 248 3230
  2. Brassó U. 141
    1118  Budapest
    (1) 319 1195
  3. Dayka Gábor U. 3.
    1118  Budapest
    (1) 358 1497
  4. Rozmaring U. 12/B.
    1118  Budapest
    (20) 297 5352
  5. Dayka Gábor U. 3
    1118  Budapest
    (1) 222 5177
  6. A közelben lévő hasonló cégek térkép nézete