Posta Biztosító, Budapest

5 Vélemény
frissítve 2019. december 7.

Nyitvatartási idők

keddK
8:00 – 16:00
szerdaSze
8:00 – 16:00
csütörtökCs
8:00 – 16:00
péntekP
8:00 – 16:00
szombatSzoZárva
vasárnapVZárva
hétfőH
7:00 – 19:00
Zárva.
Nyitásig  1 h 33 min.
1 h 33 min

Leírás

Kulcsszavak:
Biztosítás, Biztosító

Vélemény

Kötelező biztositás

, több mint 2 évvel ezelőtt

Netrisk-en keresztül kötöttem kötelező biztositást április 16-án 7.140-Ft-os negyedéves dijjal. Valamikor május végén, junis elején kaptam egy csekket a Posta Biztositótól 8560.-Ft-os összegről. Már akkor sem értettem, alig egy héten belül kaptam egy csekket 9990.Ft körüli összegről, majd egy másikat 10.000 forint feletti összegről. Én a szerződött 7.140.-Ft-ot elutaltam. Júliusban telefonon felhivtam őket, amikoris közölték, hogy nemfizet miatt!!! június 27 napjával!!!! megszüntették a biztositásomat. Erről semmiféle értesitést nem kaptam, tehát egy hónapit abban a hiszemben voltam, hogy van a kocsimra kötelező biztositás!!!! Junius 22-ei dátummal van egy olyan levelem, hogy július 17-ig kell befizetnem a következő negyedévi VII.17-X.16.ig szóló biztositást. Ehhez képest június 27-én egyoldalúan, értesités nélkül megszüntették!!! Ez felháboritó.... és ha történik valami az eltelt időszakban? Honnan tudták június 27-én, hogy nem fogom befizetni július 17-ig?!!!!! Meg egyáltalán, kétoldalő szerződés többszörös egyoldalú megszegése, módositása.
És a slusszpoén, dijnefizetés miatt megszünt szerződést csak ugyanazzal a biztositóval lehet újra megkötni!!! Aki inkorrekt az ügyféllel szemben. Egy vicc, amit meg mernek engedni maguknak!!! Nem is tudom minősiteni, csak negativan.
#Dijnemfizetés miatti megszüntetés#dijfizetés#és még fennálló fizetési határidő mellett!!!!
Erre válaszolok    Vitatott tartalom jelentése

posta biztosító

, több mint 2 évvel ezelőtt

Na ez a a biztosító amit nem ajánlok senkinek. Nekünk sajnos a házra és az autónkra is ilyen biztosításunk volt kötve. Tavaly volt egy közúti balesetem, ahol a másik autó volt a hibás, de mindkét kocsiban kár keletkezett. Hát mondanom se kell, hogy a központi számot kb. 30 próbálkozás után vették fel, segíteninem tudtak, kapcsoltak mást, aki szintén mást kapcsolt, a vége az lett hogy egy év elteltével sikeült az autókat rendbehozatni. A nyári nagy jégeső okozta ablak és redőnykárt meg még azóta sem fizették ki.

posta

, több mint 2 évvel ezelőtt

Nincs jó véleményem a posta biztosítóról. Mikor megvettük az autót,hírtelen kellett biztosítót keresni. A kötés gyorsan ,rugalmasan megtörtént,de a lemondás már körülményes volt. Más bónusba soroltak bennünket,mint ami járt volna,hosszadalmas utánjárással tudtuk beszerezni a valódi igazolást.

Magyar Posta Életbiztosító

, több mint 2 évvel ezelőtt

Számomra kissé furcsa, hogy miért foglalkozik a Posta ennyi mindennel, holott arra sem képesek, hogy a leveleket - csomagokat precízen, fennakadás mentesen kézbesítsék. Nem értem, mi szükség van Posta biztosítóra, Posta ajándékboltra stb., miért nem fektetnek inkább nagyobb hangsúlyt arra, amit az országban egyedül ők végeznek? Biztosítóból, ajándékboltból stb. már van épp elég!

kovács gábor
Kötelező biztosítás

, több mint 2 évvel ezelőtt

Itt biztosítottam az autóm,az áraik nagyon megfelelőek.Az ügyintézés viszont kissé problémás.A postákon csak megköthetik a biztositást és a bíját vehetik el.A többi egyéb ügyben Budapesti telefonszám. Gondolom nem lep meg senkit,ha azt mondom alig elérhetőek,de mindenhol ott vannak.
## kötelező biztosítás# postai szolgáltatás# hirlap
Erre válaszolok    Vitatott tartalom jelentése

Írjon véleményt a(z) Posta Biztosító részére!

Ossza meg tapasztalatait másokkal is!

Vásároljon Prémium Tagságot