MC MediaCompany Kft., Budapest

frissítve 2018. május 15.

Leírás

A MEDIACOM Európában a második legnagyobb médiaügynökségi hálózat, 35 irodával 30 országban Küldetésünk Az MC MediaCompany (MediaCom Budapest) célja: biztosítani magyar ügyfeleinek mediabefektetéseik lehető legjobb megtérülését (ROMI), és átfogó körképet nyújtani a mindenkori, régiószerte folytatott tevékenységeiről. Ezt lehetővé teszi egy kiemelkedő minőségí és állandóan naprakész piaci információs rendszer. SZOLGÁLTATÁSAINK Médiatervezés Médiavásárlás Kutatások Hogyan használjuk a kutatásokat, hogy azok ügyfeleink javát szolgálják? Az MC MediaCompany egyedi kutatás-sorozatát úgy tervezte meg, hogy az ügyfele vállalkozásában értéknövekedést eredményezzen. A fogyasztó bepillantást nyer a folyamatokba egy bizonyos szintig, ami átlagos felmérési technikák esetében kizárt, valamint az üzleti célkitűzések meghatározását segítő modellezések rávilágítanak azokra a hatásokra, melyeket a reklám gyakorol a márkaismertségre és az eladásra. Online aktivitások Vigye sikerre márkáját.
Beyond Interactive-nál targetált médiát, forradalmi technológiát és figyelemfelkeltő kreativitást ötvözünk utunk minden lépésénél az értékes és mérhető eredmények érdekében. Az online média folytonos fejlődést tükröz, de a kommunikációs alapelvek állandóak maradnak. A Beyond Interactive feladata a leghatékonyabb időzítés, elhelyezés, formátum és üzenet kiválasztása az internet felhasználó elérése érdekében. A hathatós interaktív kommunikációs megoldások kivitelezéséhez az ideális környezet garanciája a lelkes csapatunk, mely hagyományos és interaktív média-szakértelemmel rendelkezik, és jártas a kifejlesztett megoldások fenntartásához szükséges technológiában.
Fő célunk az Ön márkája és vevői közötti digitális kapcsolat elindítása, kifejlesztése, fenntartása és kiterjesztése. Real World Planning rendszer Áttekinthetőség, innováció és reklámzaj áttörése. Minden általunk készített médiaterv egyazon platformon, a Real World Planning rendszerünkön alapszik.


Kulcsszavak:
Marketing, Stratégia, Médiaügynökség, Médiatervezés, Benchmarking, Média, Reklám, Tanácsadás, Vásárlás, Befektetés, Kommunikáció, Fogyasztói kutatások, Kapacitások növelése, Kutatási eszközök, Reklámhatékonyság
MC MediaCompany Kft. a következő kategóriákban szerepel:

Vélemény

Legyen Ön az első, aki elmondja véleményét az alábbi cégről: MC MediaCompany Kft.

Ossza meg tapasztalatait másokkal is!

Vásároljon Prémium Tagságot
Facebook
Twitter

Hasonló cégek a közelben

  1. Hankóczy Jenő U. 18.
    1022  Budapest
    (1) 201 8522
  2. Balogvár Utca 3
    1022  Budapest
    (1) 222 4639
  3. Fillér U. 55/B.
    1022  Budapest
    (1) 316 9721
  4. Alvinci Út 16.
    1022  Budapest
    (1) 288 0356
  5. A közelben lévő hasonló cégek térkép nézete